Crevin a la Design Week

// //

Crevin va ser creada el 1976. Grassoler és del 1960. Totes dues són empreses joves en sectors on ha passat de tot. La primera, una empresa tèxtil que s’ha orientat cap a la tapisseria d’alta gamma i treballa avui per a mercats exigents. Els seus dissenys es venen als països nòrdics i ara s’obren camí al Japó i altres mercats asiàtics. Grassoler és un client habitual de Crevin. Quan Jordi Dinarés i Joan Pérez es van plantejar presentar-se a Barcelona, el primer que van pensar va ser fer-ho a la botiga que Grassoler té als baixos de la casa de les Punxes, a l’Eixample de Barcelona. Això va passar dimecres.
Crevin pertany a aquest tipus d’empreses –familiar, de Terrassa– a les quals agrada poc fer soroll. Han arribat al gran màrqueting després de pensar-hi molt. Van veure com els competidors marxaven o desapareixien. Es van quedar aquí. Van verticalitzar el procés. Els seus dissenyadors s’impliquen en la filatura, la teixidora i el producte acabat. Crevin és una entre les empreses que es presenten aquesta setmana amb l’excusa de la Barcelona Design Week. Però no és una empresa de disseny. És una empresa industrial que ha incorporat el disseny. Això que aconsellen els manuals d’innovació. Però que, en el fons, costa tant de fer.
(Publicat a La Vanguardia el 12 de juny del 2015)
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s